Osebje višjih šol in fakultet tokrat Zveza prvič naslavlja k tovrstnemu sodelovanju. Do sedaj smo projekte in druge aktivnosti pretežno izvajali za predšolske in šolske otroke. Zavedamo se, da otroci odraščajo, in postanejo kmalu mladi odrasli. Težave, povezane z avtizmom pa ostajajo celo življenje. Zato smo se odločili, da v tem projekt vključimo tudi ciljne skupine tistih ljudi, ki se na svoji profesionalni poti srečajo z mladimi z avtizmom. Osebje višjih šol in fakultet bo vključeno v nacionalno analizo potreb po znanjih in spretnostih. Na podlagi analize bomo v nadaljevanju razvili model podpore in pomoči, ki ga bomo izvajali na nacionalni ravni po celotni vertikali. S tem bomo prispevali k razvitim novim praksam poučevanja in učenja oseb z avtizmom za delo in življenje tudi v tem starostnem obdobju. Zaposleni višjih šol in fakultet bodo vključeni tako v raziskavo kot tudi v programe usposabljanja za pridobitev boljših kompetenc poučevanja in skrbi za mlade z avtizmom.
Znanje je pomembna vrednota, zato je pomembno, da se otrok ali mladostnik z avtizmom v učnem okolju dobro počuti, da ima priložnost da se vzpostavi varno, ustvarjalno, odprto, interaktivno, inovativno in spodbudno učno okolja.
Za to pa potrebuje učitelj ustrezne kompetence in dodatna znanja, ki jih bo lahko pridobil na usposabljanju in izobraževanju v naših projektnih programih.