Opis
Odgovoren partner: Osnovna šola Kozara Nova Gorica
Delovni sklop bo potekal v dveh delih. Prvi del je namenjen raziskavi – pregledu trenutnega stanja na področju poučevanja oseb z avtizmom, v katerem bomo na nacionalnem nivoju:
V prvem delu bomo pripravili spletne vprašalnike za pridobitev informacij o stanju potreb zaposlenih v vzgoji in izobraževanju na nacionalnem nivoju po dodatnih znanjih za uspešno poučevanje oseb z avtizmom.
Poslali jih bomo strokovnim delavcem v vzgoji in izobraževanju po celotni vertikali izobraževalnega sistema (vrtci, osnovne šole, glasbene šole, srednje šole, fakultete). Opravili bomo analizo in evalvacijo pridobljenih podatkov in o tem pripravili poročilo. O izsledkih raziskave bomo ozaveščali, informirali in jih diseminirali.
V tem delu tega delovnega sklopa sodelujejo projektni partnerji: OŠ Kozara, Zveza za avtizem, Šentprima
Aktivnosti v prvem delu sklopa:
- Priprava spletnih vprašalnikov za pridobitev informacij o stanju potreb zaposlenih v vzgoji in izobraževanju po dodatnih znanjih za uspešno poučevanje oseb z avtizmom
Rezultat: Izdelani vprašalniki
- Pridobivanje informacij
Rezultat: Pridobljene informacije o potrebah zaposlenih v vzgoji in izobraževanju
- Analiza in evalvacija pridobljenih podatkov o potrebah zaposlenih v vzgoji in izobraževanju
Rezultat: Poročilo
- Ozaveščanje in diseminacija rezultatov pridobljenih z vprašalniki
Rezultat: Strokovni članek
Drugi del tega delovnega sklopa je namenjen izmenjavi dobrih praks in izkušenj s partnerjem iz Norveške ter v nadaljevanju usposabljanje multiplikatorjev.
S partnerji iz Norveške si bomo izmenjali dobre prakse in izkušnje. V okviru usposabljanja za multiplikatorja za širjenje modela in praks v formalno in neformalno izobraževanje na področju avtizma bomo strokovni sodelavci Zveze za avtizem, OŠ Kozara in Šentprime opravili študijski obisk na Norveškem. Gostitelj je norveški projektni partner SPISS. V nadaljevanju sledi usposabljanje za multiplikatorja – vzajemno učenje na daljavo, ki ga za projektne partnerje izvaja norveški partner SPISS.
Prvi cilj je ugotoviti, katere potrebe imajo zaposleni za bolj uspešno poučevanje oseb z avtizmom, drugi pa je usposobiti multiplikatorje za zagotavljanje usposabljanja zaposlenih v VIZ, z namenom izboljšanja kompetenc učiteljev.
V tem delu tega delovnega sklopa sodelujejo projektni partnerji: OŠ Kozara, Zveza za avtizem, Šentprima, SPISS.
Aktivnosti v drugem delu sklopa:
- Študijski obisk – izmenjava dobrih praks in izkušenj s partnerji iz Kraljevine Norveške – usposabljanje za širjenje modela in praks v formalno in neformalno izobraževanje na področju avtizma
Rezultat: V okviru študijskega obiska izvedena tematska srečanja konzorcijskih partnerjev
- Usposabljanje za multiplikatorje na daljavo
Rezultat: Usposobljeni multiplikatorji, ki bodo zaposlenim v vzgoji in izobraževanju zagotavljali usposabljanje za uporabo novih modelov in metod poučevanja